Praca restauratora nie jest prosta- zmaga się on z wieloma przeszkodami na swojej drodze. Jednym z głównych problemów jest personel – wbrew pozorom , to cudowni ludzie, którzy winni być tip-top. Jednak nie są, a potrafią być: -opryskliwy dla Gościa, niezaangażowani, lekceważący, nieznający składników dan , zniecierpliwieni….
Pytanie- Dlaczego tak jest? Przyczyna jest złożona , zacznijmy zatem od podstaw:
-największym grzechem właścicieli restauracji jest własna słabość, a co za tym idzie -slaby produkt. Tu właściciel tłumaczy , ze musi kupować taniej i gorzej, bo inaczej nikt go nie odwiedzi, nie sprzeda swoich dań, nie stać go , by płacić personelowi więcej i i tak zaczyna się blednę koło….
Przeprowadziliśmy wiele badań restauracji, by zrozumieć, mentalność właścicieli i wiemy , jakim im skutecznie pomóc. Bo nam zależy, by restauracja, która jest naszym partnerem kwitła. Oddajcie nam swoje problemy i stresy, zaufajcie i pozwólcie sobie pomóc, bo wiemy jak zniwelować Wasze bolączki i stres.
Przykładem na to jest tak wiele cudownych restauracji Polsce, które kwitną i otaczają swoich Gości taką cudowną aurą w postaci smaków, obsługi i jakości, że musza robić rezerwację, by obsłużyć kolejnych Klientów w swoim lokalu.
Zobacz tę restaurację – obsługa cedowana, jakość potraw znakomita, atmosfera wyborna https://partyonline.pl/miejsca/restauracja-lokalna
https://partyonline.pl/miejsca/ulepione-ugotowane-usmazone
https://partyonline.pl/miejsca/z-drugiej-strony-lustra
Zacznijmy zatem od rzeczy , które są kluczowe w prowadzeniu restauracji, patrząc na innych:
- Kochaj , co robisz. Traktuj swoich gości, jak swoją rodzinę
- Wyzbądź się myśli, ze Twój pracownik to niezdara, bo on jest Twoim prawdziwym sprzymierzeńcem.
- Serwuj tylko dobre i świeże dania, takie, jakie Ty byś chciał zjeść.
- Zacznij porządek od siebie – masz prawo do negacji, do smutków i żali, masz też prawo, by poczuć się silnym i mocnym, masz sprzymierzeńców, nie jesteś sam!
- Stosuj uczciwe ceny = koszt produktu +usługa+35%
- Uśmiechaj się do zespołu i go motywuj, zaufaj im, są po Twojej stronie.
- Zaufaj swojemu Szefowi Kuchni, niech będzie odprężony i uśmiechnięty, niech zna wartość smaków, które serwuje w swoich daniach.
https://partyonline.pl/miejsca/bar-hanoi_9840
Daj coś od siebie, tu przy zamówieniu za 180 zł dostaliśmy w prezencie w dostawie przesmaczne mango zapiekane- 6szt. To sprawi, że nie tylko jako Goście wrócimy, ale polecimy restaurację innym naszym znajomym, bo było jedzenie z restauracji było pyszne, uczciwe i ….z niespodzianką.
- Sprawdzaj jakość potraw, które podajesz swoim Gościom w restauracji, bądź prawdziwie przekonany, że te dania są pyszne. Zgłoś się do nas, porozmawiaj ze specjalistami, wyrzuć swoje żale, szukaj pozytywnych i dobrych dróg służących rozwojowi Twojej restauracji.
- Nie ulegaj złym myślom i przekonaniom, które wcale nie musza być prawdziwe. Twój Gość będzie chętny wydać więcej, gdy dostanie więcej. Każdy rozumie, że za jakość i cudowną usługę trzeba więcej zapłacić. Pozwól sobie, na luksus dla Twojego Gościa. Poczęstuj go bezpłatną przekąską, raptem 3 zł nie znaczy wiele w kontekście budżetu, a znaczy wiele w kontekście obsługi. Co możesz podać? 2 kromki chleba, smalec, ogórek, oliwki, papryczki z pomidorkami, paluszki, ser feta- tak niewiele, a tak wiele.
- Konsultacja u psychologa to 200zł/godzina, więc zadzwoń do nas w ramach abonamentu przysługuje Ci 80 minut bezpłatnie. A nawet, jeśli nie wykupiłeś usługi jako restaurator w PartyOnline i gubisz się w gąszczu myśli, jak prowadzić restaurację, jak obsłużyć Gości, jak prowadzić dobrze swój zespól -to uwierz -jesteśmy wykwalifikowanym zespołem, który jest po to , by Ci służyć. Daj znak, ze potrzebujesz pomocy przy prowadzeniu swojej restauracji i stawimy się, by Ci pomóc.
- Rynek gastronomii w Polsce jest bardzo rozwinięty, miliony Polaków chce zjeść i poczuć pyszne smaki poza swoim domem, chce być dobrze obsłużonymi i cieszyć się ze smacznych dań.
- Niestety, Goście mierzą się ze smutną rzeczywistością – brakiem smaków, niedoprawionymi potrawami, suchymi daniami, brakiem czekadełek, i co gorsza- nieświeżymi potrawami bez sosów, bez bogactwa smaków, bez dobrej obsługi.
Przeczytaj ten artykuł, wejdź w buty Twojego Gościa i pomyśl, jak postępować, by danie smakowało, obsługa była cudowna , a atmosfera w Twojej restauracji byłą wyjątkowa.
https://partyonline.pl/blog/skladanie-reklamacji-przez-goscia-w-restauracji-jak-sobie-radzic
Jak to się mówi, ryba psuje się od głowy, to rozumie każdy, grunt, się poprawiać wyciągać wnioski i pójść na przód. Bez rozpamiętywania ran, przeszkód i dołów- uwierz- możesz być już dziś cudownym restauratorem serwującym pyszne dania, pytanie czy jesteś gotów? Zobacz tu:
https://partyonline.pl/miejsca/pizzeria-bellini
Pysznie, smacznie z klasą z miłością do Gościa, dania podawane w tych restauracjach to klasyka i wysublimowany wzór smaku, obsługi i jakości. Wierzymy w Ciebie, bo miałeś odwagę i chęć karmić dobrze w swojej restauracji Gości. Stąd – spotkaj się z nami, zadzwoń, zaufaj. Razem możemy więcej, a Twoja restauracja, Twoje smaki i Twoje marzenia sprawią, że Gość będzie Cię odwiedzał i z radością i będzie cieszył się Twoimi smakami płynącymi z Twoich dań.
Na koniec mamy dla Ciebie niespodziankę – przeczytaj i odezwij się – już dziś-Twój przyjaciel portal gastronomiczny PartyOnline.