PartyOnline / Blog / Skargi na Restaurację. Badanie jakości w lokalach gastronomicznych.

Skargi na Restaurację. Badanie jakości w lokalach gastronomicznych.

Skargi na Restaurację. Badanie jakości w lokalach gastronomicznych.

Ostatnio otrzymaliśmy wiele informacji od Was,  związanych ze skargami na restauracje. Niestety, tak często jest, że chwalimy rzadziej, a częściej się skarżymy na jakość dań, na poziom obsługi, na zaniżoną gramaturę, na długość oczekiwania na posiłek. Stąd spieszymy z odpowiedziami, by rozwiać Wasze wątpliwości.  Nim jednak, to uczynimy, zobacz ten news- https://partyonline.pl/blog/skladanie-reklamacji-przez-goscia-w-restauracji-jak-sobie-radzic

Partyonline Zarejestruj za darmo

Według naszych badań i testów zaledwie 3,2% restauracji dopuszcza się zjawiska oszustwa wobec swoich Gości. Zobaczcie zatem sami, że 242 Restauracje dbają o swoich Gości z należytą starannością, czyli aż 96,8 %  wie, co zrobić, by Gość wyszedł szczęśliwy.

Zajmijmy się jednak skargami. Otóż objęliśmy badaniami grupę 250 restauracji i tylko 8 z nich okazało się rzeczywiście nieuczciwymi. W jakim dokładnie aspekcie?  Nieuczciwość w obsłudze i podawaniu dań dotyczyła:

-zaniżona gramatura dań ( w karcie podano wyższą  wagę niż na talerzu)- 3/250,   

-nieświeżej jakości produkty-2/250,

- używanie najtańszych produktów i  brak dbałości o jakość-3/250.

Piotrek informuje nas:„ Zaprosiłem rodzinę na moje imieniny. Poszliśmy do xxxxx restauracji, która jest najbliżej mnie. Opinie ma 4,1, więc zaufałem, że będzie pysznie. Pizza  Giuseppe była blada, niedopieczona, a rzekome salami było  tłustą kiełbasą wątpliwej jakości.  Spaghetti -makaron rozgotowany, sos zimny, mrożony. O innych daniach nie wspomnę. Zapłaciłem za 5 dań i napojów 245zł.  Nigdy więcej”

Agnieszka  mówi „ Czy oni mają nas za wariatów? Byłam z rodziną na obiedzie. Miało być pysznie i przyjemnie. Zamówiliśmy rosół, filet z kurczaka z frytkami, żeberka w sosie z ziemniakami. Zupy niesmaczne, bez smaku. Filet jak gąbka. Frytki blade, miękkie i bez soli. Żeberka wg. męża twarde i suche, a ziemniaki 1 mała łyżka. Całość 193zł. Wyrzucone w błoto. Obsługa niemiła”

Dawid informuje, że „ posiłek dla 2 osób to 95zł -2 pizze. Nidy więcej, tłuste i bez smaku”

I teraz mamy dla Was prostą radę:

Zobaczcie profil tych restauracji w Partyonline, czy są wprowadzane nowości, menu, zdjęcia na bieżąco?

Zobacz ten profil

https://partyonline.pl/miejsca/jachtowa-restauracja-i-hotel?theme=light

 

Dopieszczony, świeży, z aktualnościami dla każdego, kto chce dobrze zjeść. Tu widać, że Restauracja czeka na swojego Gościa i stworzy jemy przemiłe środowiska, by nie tylko smacznie zjadł, ale i poczuł się jak w domu.

Dodatkowo zobacz też ten profil: https://partyonline.pl/miejsca/pizzeria-bellini

Aktualne menu i ceny. Tu widać, że ten lokal zadba o Ciebie i poczęstuje Cię najlepszymi potrawami.

Zobacz zatem, jak łatwo wybrać swój lokal i świetnie się czuć w takiej restauracji. Po prostu wpisz nazwę lokalu lub wybierz miejsce. https://partyonline.pl/miejsca

Pamiętajmy, że w gastronomii, jak wszędzie, można spotkać nieuczciwe restauracje, bo presja na zwiększenie  dochodów powoduje czasem  stosowanie nieuczciwych praktyk. Do nich zaliczają się również  niewielki druk i dodatkowe koszty, doliczane do cen końcowych.

Uspakajamy Cię ponownie- zaledwie 3,2 % lokali gastronomicznych jest nieuczciwych, a 96,8 % są cudownymi miejscem, gdzie pysznie zjesz, zostaniesz obsłużony na najwyższym poziomie i wyjedziesz zadowolony. Bo przecież o to w tym chodzi.